نحوه جلوگیری از این اشتباه عکاسی در سفر
جلوگیری از گرفتن عکس های فوری در عکاسی
وقتی کارگاه های عکاسی مسافرتی را تدریس می کنم ، همیشه سریع مردم را ترغیب می کنم که به موضوعات جالب توجه
اعتماد نکنند. یک موضوع جالب همیشه یک عکس خوب نمی سازد. یک عکاس خوب انجام می دهد. بنابراین ، در این مقاله یاد
می گیرید که از گرفتن عکس های فوری خودداری کنید.
عکس های فوری سفر
گرفتن عکس های فوری هنگام مسافرت بسیار آسان است. شما خود را در محیط های مختلف و تحریک آمیز مشاهده می کنید.
آنها مملو از موضوعات عجیب و غریب و فریبنده هستند و شما را به فشار سریع عکس می کشند. فکر کردن در مورد موضوع
چشمگیر برای ایجاد یک عکس جذاب کافی است یک اشتباه است.
به نورپردازی ، زمان بندی و قرار گرفتن در معرض نور توجه کنید . گرفتن عکس های فوری و بدون این مراقبت به ندرت علاقه
کسی را به خود جلب می کند. شما ممکن است جذاب ترین موضوع را پیدا کنید و به دلیل عدم توجه یا زمان به او داده شده ،
آن را عدالت نکنید.
همچنین مراقب تصورات غلط در مورد تجهیزات دوربین باشید. دو مورد اصلی وجود دارد که من متوجه آنها هستم.
"من یک دوربین حرفه ای دارم ، بنابراین عکس های حرفه ای می گیرم".
همانطور که یک موضوع خوب عکس را نمی سازد ، و همچنین دوربین خوبی ندارد. یک عکاس خوب عکسهای خوبی می دهد.
برای اینکه خلاق باشید به دوربین خود اعتماد نکنید. نمی تواند. هوشمند است ، مطمئناً هوش مصنوعی در دوربین های مدرن
پدیده است ، اما خلاق نیستند. شما هستید.
"من فقط تلفن یا دوربین کامپکت خود را دارم بنابراین نمی توانم به اندازه کافی خوب عکس بگیرم".
لازم نیست به گرفتن عکس های فوری با یک دوربین کامپکت یا تلفن بپردازید. بیان خلاق خود را به دلیل تجهیزات مورد استفاده
خود محدود نکنید. مطمئناً ، با این نوع دوربین محدودیت هایی وجود دارد. شما هنوز هم می توانید خلاقانه موضوعات جالب توجه
را به ذهن خود جلب کنید.
وقت خود را بگیرید
کمی آهسته بگیرید و به این فکر کنید که چگونه هر عکس جالب را در یک عکس عالی بسازید. به موضوع فقط اعتماد نکنید. در
هر مکانی که از تایلند به ترکیه بروید ، موضوعات قانع کننده ای پیدا خواهید کرد.
چیزی که نمادین است باید با تخیل بیشتری درمان شود زیرا همه از آن عکس می گیرند. برای گرفتن عکس از یک راهب در
Chiang Mai یا تراموائی Istiklal در استانبول ، باید خارج از جعبه فکر کنید. هر کس که آنجا بوده است عکسهای فوری از این
موضوعات دارد.
وقت خود را در هنگام یافتن چیزی جذاب برای عکاسی کنید. به روشنایی فکر کنید. بهترین زاویه را برای عکاسی از آن در نظر
بگیرید. پیش زمینه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن مرتبط است. مدتی به آن نگاه کنید و از خود بپرسید که چرا می
خواهید از آن عکس بگیرید.
فقط یک عکس نگیرید
اولین ترکیب که می کنید همیشه بهترین نخواهد بود. اغلب اوقات کلیشه خواهد بود. کسی که هر کس دیگری می گیرد.
با زوایای مختلف و فاصله کانونی لنز آزمایش کنید . آهنگ های افقی و عمودی بسازید. یک یا دو زاویه هلندی را امتحان کنید.
همیشه به فکر پر کردن قاب خود باشید. چه چیزی در لبه های منظره یاب یا مانیتور شما وجود دارد؟ آیا همه چیزهایی که می
توانید مربوط به موضوع اصلی خود باشید و از آن پشتیبانی می کنید چیست؟ اگر اینطور نیست ، در مورد آن کاری انجام دهید.
زاویه ، دیافراگم یا لنز خود را تغییر دهید. یا صبر کنید گاهی اوقات شما باید مکث کنید تا افراد یا ترافیک از فضای پس زمینه خارج
شوند. این امر به شما کمک می کند تا موضع شاتر شما از موضع خود جدا شود
در کنترل دوربین خود باشید
اتکا به حالت قرار گرفتن در معرض خودکار و اندازه گیری متوسط نتایج قابل پیش بینی به شما می دهد. دوربین شما برای ایجاد
حتی نوردهی برنامه ریزی شده است. قرار نیست در معرض نمایش های برجسته قرار بگیریم و بگذاریم آنچه در سایه ها قرار
دارد به سیاهی فرو رود. همچنین نمی خواهد سرعت شاتر شما را به طور انتخابی کند کند و به طور هدفمند اجازه دهد تاری
حرکت ایجاد شود. شما باید این کارها را انجام دهید.
دانستن دوربین و نحوه کنترل آن به شما کمک می کند تا بطور مستقیم بفهمید چه زمانی می توانید تکنیک های خلاق را بکار
بگیرید. این باعث می شود عکس هایی که می گیرید متنوع شود. اگر از استفاده از دوربین خود مانند عکس و عکس استفاده
کنید ، عکس های فوری تصاویر آلبوم های عکس سفر شما را پر می کنند.
خاموش کردن دوربین از تنظیمات خودکار می تواند شما را به کندی (تا زمانی که با آن بیشتر آشنا شوید) مجبور کنید. پس از آن
می توانید با سرعتی آرام تر به تمام جنبه های تصویربرداری فکر کنید. عکسهای عالی به ندرت سریع است.
حتی بسیاری از بهترین عکسهای خیابانی و مسافرتی به محض لحظه گرفته نمی شوند. آنها برنامه ریزی شده اند. آنها از پیش
مقدمه اند. پیش بینی می شود که قبل از عمل ، یا نور کامل شود.
وقتی اتفاقی شگفت انگیز را می بینید و باید به سرعت واکنش نشان دهید ، دوربین خود را به سمت خودکار سوار کنید. چند
عکس بگیرید و اگر هنوز وقت دارید ، دوباره آن را به حالت دستی بازگردید. اکنون می توانید با دیافراگم و سرعت شاتر خود
خلاقیت پیدا کنید .
به جای یک تور یک کارگاه عکاسی مسافرتی بگیرید
بسیاری از افراد هنگام مسافرت از دوربین خود استفاده می کنند. مردم زمان بیشتری برای عکس گرفتن از موضوعات جالب
هنگام مسافرت دارند. مشکل به خاطر سپردن تمام آن تنظیمات است. چگونه می توانید هنگامی که به ندرت از آن استفاده می
کنید بیشترین استفاده را از تجهیزات خود داشته باشید؟
شروع کارگاه عکاسی مسافرتی در ابتدای تعطیلات یا سفر ، روند خلاقیت شما را شروع می کند. وقتی درک بهتری از نحوه
عملکرد آن داشته باشید می توانید یاد بگیرید که با دوربین خود اطمینان بیشتری داشته باشید.
گرفتن دوربین و استرس به دلیل عدم اطمینان اگر قصد انجام کاری را که می خواهید سرگرم کننده نیست. یک معلم خوب شما
را در موارد ضروری استفاده از دوربین خود پیاده کرده و اعتماد به نفس خود را برای این کار ایجاد می کند.
همچنین یک کارگاه آموزشی در زمینه موقعیت مکانی تجربه تجربیاتی را به شما ارائه می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه
جالب ترین موضوعات را ببینید و با آنها چه کار کنید. در یک تور عکس ، همه شما معمولاً راهنمایی است که چیزهای جالبی را
برای نشان دادن دوربین به شما نشان می دهد. یک کارگاه به شما امکان می دهد تا در هر کجا که هستید ، از عکس های
عالی استفاده کنید زیرا یاد می گیرید که چگونه در بسیاری از شرایط مختلف از دوربین خود استفاده کنید.
از کلیشه های عکاسی خودداری کنید
اجتناب از کلیشه های عکاسی هنگام توقف و فکر کردن در مورد آن دشوار نیست - حتی با سوژه های نمادین. آرام شوید و از
لحظه لذت ببرید. به جای عکس گرفتن از عکسهای فوری ، با تلفیق عکسهای خود خاطره ای زیبا از آن ایجاد کنید.
تحقیقات خود را متنوع کنید. به اینستاگرام خود تکیه نکنید تا به شما نشان دهد بهترین فرصت های عکس در کجا یافت می
شود. این مکانهایی است که همه می روند و همان عکس های خسته کننده را می گیرند.
به بیرون جعبه فکر کنید. با جستجوی گزینه های دیگر ، عکس های خود را با خلاقیت تزریق کنید. حتی اگر موضوع شما به
صورت نمادین است ، به روشی که برای عکاسی از آن انتخاب می کنید ، آن را تازه و جدید کنید.