سبد خرید 0

نکات مربوط به عکاسی در شرکت (بخش 2)

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 دی 1398 در ساعت 23 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکات مربوط به عکاسی در شرکت (بخش 2)

 

2) تجهیزات عکس


تجهیزات نقش بزرگی در عکاسی رویداد دارند. علاوه بر دوربین و لنزهای خوب ، به احتمال زیاد به ابزارهای دیگری نیز احتیاج

خواهید داشت ، به خصوص هنگام کار در محیط های کم نور.

2.1) بهترین دوربین

ناگفته نماند که شما به یک دوربین حرفه ای احتیاج خواهید داشت - عکاسی از رویدادهای شرکتی را با یک نکته فراموش کنید و

شات کنید. اگرچه می توانید با یک بدنه دوربین فاصله بگیرید ، من دو دوربین را توصیه می کنم ، یکی با لنز با زاویه دید عریض و

دیگری با لنز تله فوتو. به این ترتیب بدون نیاز به تغییر مکرر لنزها ، می توانید به سرعت هر عملی را ضبط کنید. به علاوه ، بدنه

دوربین دوم در صورت عدم موفقیت اولین نسخه پشتیبان شما خواهد بود.

از نظر نوع دوربین ، من یک دوربین DSLR با سر و صدای کم را توصیه می کنم که می تواند در ISO عکس بگیرد 800 و بالاتر بدون

اینکه سروصدا زیادی به تصویر وارد کند. بدیهی است ، دوربین های کامل فریم مانند Nikon D700 / D3s یا Canon 5D2 / 1Ds

بهترین کار را خواهند کرد ، اما از بدنه های حسگر برش نیز می توان استفاده کرد ، مادامی که نور کافی یا فلاش خارجی وجود

داشته باشد. با وجود فلاش خارجی ، تفاوت در DSLR که استفاده می کنید وجود ندارد - تفاوت در کیفیت تصویر بسیار قابل توجه

نخواهد بود. بسیاری از عکاسان این رویداد در حالی که از دوربین پشتیبان کوچکتر و سبک تر برای نیازهای ویژه استفاده می

کنند ، از یک دوربین فریم کامل به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می کنند ، که این نیز عالی عمل می کند.

2.2) بهترین لنزها


وقتی لنزها صحبت می شوند ، من لنزهای سطح حرفه ای را پیشنهاد می کنم که در نور کم بسیار خوب کار کنند و بوکه دلپذیر

تولید کنند . من توصیه می کنم حداقل دو لنز داشته باشید - یکی برای پرتره و دیگری برای عکس های با زاویه دید عریض (برای

گروه ها و کلوزآپ های شدید). لنزهای پرتره مورد علاقه من نیکون برای عکاسی رویداد عبارتند از: نیکون 50 میلی متر f / 1.4 ،

نیکون 85 میلی متر f / 1.4 / 1.8 و نیکون 70-200mm f / 2.8 (بررسی من درباره Nikon 70-200mm f / 2.8E FL ) را بخوانید .

کانن انتخابی مشابه برای لنزهای پرتره دارد ، اما لنزهای کمی در لنزهای اصلی دارد: Canon 50 mm f / 1.2 / 1.4 ، Canon 85

mm f / 1.2 / 1.8 و Canon 70-200 mm f / 2.8.


تا آنجا که به لنز زاویه باز، من به ساقه با ترجیح می دهند نیکون 24-70mm f / 2.8 و در بدن فول فریم و با f 17-35mm / 2.8 یا

نیکون 17-55mm f / 2.8 و در بدن DX. همچنین Canon دارای لنزهای Canon 24-70mm f / 2.8 و Canon 17-55mm f / 2.8 و

Canon 17-40mm f / 4.0 نیز عالی هستند.

اگر به هر دلیلی نتوانم بیش از یک لنز را بیاورم ، انتخاب من Nikon 50 mm f / 1.4 است - در نور کم بسیار عالی عمل می کند

و در تولید بوکه خامه ای کار فوق العاده ای انجام می دهد .

2.3) فلش خارجی


مگر اینکه در طول روز در بیرون از منزل شات کنید ، یک فلاش خارجی ضروری است! فلاش درون دوربین شما برای عکاسی از

رویداد کافی نیست و شما نمی خواهید از فلاش مستقیم عکس بگیرید ، زیرا سایه های ناخوشایندی ایجاد می کند و رنگ های

زشت پوست را واقعا ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که از فلاش هایی برخوردار هستید که دارای یک سر قابل تنظیم است

، زیرا می توانید از سقف ها و دیوارهای سفید فلاش خود را گزاف گویی کنید و یک نور طبیعی تر به همراه سایه های بسیار نرم

ایجاد کنید. برای دوربین های نیکون ، فلاش نیکون SB-5000 را توصیه می کنم ، در حالی که برای دوربین های Canon ، Canon

600EX-RT را توصیه می کنم . اگر به قدرت فلاش زیادی احتیاج ندارید ، نیکون SB-700 AF و Canon 430EX III هستندهمچنین

عملکرد خوبی خواهد داشت ، به خاطر داشته باشید که هیچکدام از دومی ها به شکاف بسته های باتری خارجی مجهز

نیستند و مدت زمان بیشتری برای بازیافت فلش دارند. Quantum Q-Flash همچنین یک فلش خارجی بسیار محبوب است که

بسیاری از متخصصان نسبت به فلاش های برند Nikon یا Canon ترجیح می دهند.

اگر عکاسی از فلش ممنوع است ، باید در مورد افزایش میزان نور محیط در اتاق یا شاید اضافه کردن نور مداوم تر (مانند نور ویدیو)

برای عکاسی خود ، با برگزار کننده رویداد صحبت کنید. در این حالت ، داشتن دوربین DSLR با سر و صدای کم با لنز سریع بسیار

مفید خواهد بود.

 

نکته جالب دیگر در مورد چشمک زدن ها ، این است که می توانید نور چشمگیر خوبی را به چشم سوژه اضافه کنید.

 

2.4) فلش خارج از دوربین


در بعضی موارد ، ممکن است از شما خواسته شود که از میهمانان وارد شده در یک منطقه خاص عکس بگیرید. اگر از یک مکان

عکسبرداری می کنید ، بهتر است برای داشتن نور با کیفیت بهتر ، یک فلاش دوربینی را تنظیم کنید. در حالی که تندرست چراغ

خاموش از سقف یا دیواری تصاویر زیبا به نمایش می گذارد ، داشتن یک فلش جدا از دوربین جداگانه هنوز غیرقابل انکار بهترین

راه برای به دست آوردن پرتره هایی با ظاهری عالی است.

من همیشه در صورت نیاز به تنظیم چراغ خاموش سریع دوربین ، حداقل حداقل یک کیت چتر را با خود حمل می کنم. شما می

توانید یک کیت فلش خارج از دوربین واقعاً ارزان با قیمت کمتر از 500 دلار دریافت کنید.

آنچه در کیف من برای فلش دوربین خارج است وجود دارد:

مجموعه ای از فرستنده های قابل اعتماد PocketWizard Plus III . این گران ترین قسمت کیت است و به دو مورد نیاز خواهید

داشت - یکی روی کفش شما و دومی به عنوان "برده" در فلاش خارج از دوربین شما استفاده خواهد شد.


Manfrotto 5001B Light Stand - من چند تا از اینها را دارم و آنها بسیار کم حجم و محکم هستند. جایگزینی بسیار ارزانتر توسط

" تأثیر " که در گذشته از آن استفاده کرده ام نیز وجود دارد و آنها نیز بسیار خوب کار می کنند.


از اکثر چتر سفید Westcott 43 with با پوشش سیاه قابل جابجایی استفاده می کنم و بیشتر عکاسی از فلش را دوست دارم و

عاشق این چتر هستم. بسیار جمع و جور است و من همیشه آن را با خودم حمل می کنم. از همه بهتر ، فقط 24.95 دلار هزینه

دارد!


آداپتور چتر چوبی Manfrotto 026 Swivel Umbrella برای اتصال چتر.


Stroboframe Shoe برای اتصال آداپتور چتر با یک فلاش خارجی.


مونتاژ قطعات فوق فقط چند دقیقه طول می کشد و مطمئناً ارزش هر سکه را دارد!


2.4) سایر لوازم جانبی


باتری های اضافی زیادی را هم برای دوربین خود و هم در فلاش های خود با خود ببرید. اگر این رویداد بسیار طولانی است ،

شارژرهای خود را نیز بگیرید و باتری های خود را در هنگام استراحت شارژ کنید. برخی از رویدادها تا پایان رویداد "مراسم اهدای

جوایز" خواهند داشت ، بنابراین مطمئن شوید که برای آن بخش از روز قدرت کافی دارید. گرفتن یک باتری دوربین می تواند مفید

باشد ، زیرا می توانید از دو باتری استفاده کنید بدون اینکه نگرانی زیادی در مورد تعویض باتری در بین عکس ها داشته باشید.


در صورت عکاسی در داخل خانه ، داشتن باتری برای فلاش خود بسیار مفید است. یک باتری خوب نه تنها باعث می شود زمان

بازیابی فلاش شما کوتاه شود بلکه بسیار طولانی تر خواهد شد.


بسیاری از عکاسان رویداد از براکت های فلش برای کاهش اثر قرمزی چشم و ایجاد سایه های طبیعی تر استفاده می کنند. اگر

نمی توانید فلاش خود را گزاف گویی کنید (سقف های آن خیلی زیاد است یا از رنگ های مختلفی هستند) ، بنابراین من به

شدت توصیه می کنم یک براکت فلش بگیرید. است وجود دارد انتخاب زیادی از براکت فلش سفارشی برای هر نیاز، بنابراین یک

نگاه در انتخاب را انتخاب کنید و آنچه برای شما کار می کند. شما همچنین نیاز به کابل دارید که از کاناله کفش شما به فلاش

منتقل می شود.


مطمئن شوید که مقدار زیادی از حافظه دوربین را با خود به همراه دارید.


برای تهیه نسخه پشتیبان از محل ، یک راه حل مناسب تهیه پشتیبان از عکس بگیرید ، یا به دو کارت حافظه در دوربین خود

بنویسید.


داشتن اصلاح کننده های مختلف نور و تندرست ها نیز می تواند مفید باشد. برخی افراد دوست دارند از پرتقالها مانند Ray Flash

برای پرتره استفاده کنند ، اما من شخصاً آنها را دوست ندارم.


اگر شرایط نورپردازی بسیار ضعیف است ، ممکن است نیاز به گرفتن نور تصویری نیز داشته باشید .

 ادامه دارد ...

همراهان همیشگی، در مقالات بعدی منتظر آخرین بخش از «نکات مربوط به عکاسی در شرکت» باشید.

نکات قبلی را در مقاله «نکات مربوط به عکاسی در شرکت (بخش 1)» مطالعه کنید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()