یک عکس گروهی عالی بگیرید: نکاتی برای عکس گرفتن از افراد عالی
هرکسی که عکس های گروهی امتحان کرده است ، می داند که کشیدن آنها بسیار سخت تر از پرتره های شخصی است.
ابتدا باید همه را به طور همزمان جمع کنید و عبارات مناسب را بپوشید ، و سپس باید بدانید که چگونه می توانید شوت خود را
طوری تنظیم کنید که فقط شبیه یک خط خسته کننده و قابل پیش بینی نباشد.
البته جایی برای آن افراد وجود دارد. مناسبت های خاص خانوادگی یک نمونه است ، که دلیل اصلی عکس گرفتن ، ضبط سابقه
این رویداد است. جوایز جوایز ، جوایز و عکسهای گروهی شرکت ها نمونه های دیگری هستند.
با این حال ، مواقعی وجود دارد که شما می خواهید یک رویکرد گاه به گاه تر که شخصیت های افراد و واکنش های خود به
خودی آنها را ضبط می کند - یا ممکن است از شما خواسته شود که خلاقیت بیشتری پیدا کنید ، مانند یک آلبوم برای یک گروه.
این در شرایطی است که شما باید برخی از فرصت های عکس کمتر رسمی را کاوش کنید و با زاویه عکسبرداری ، انتخاب لنز و
تنظیمات دوربین ، ماجراجویانه تر شوید.
برای گرفتن عکس های گروهی عالی با حداقل سر و صدا از این نکات استفاده کنید!برای گرفتن عکس های گروهی عالی با
حداقل سر و صدا از این نکات استفاده کنید!
اسرار دیگری در مورد عکسهای گروهی بزرگ وجود دارد ، مانند استفاده بیشتر از محیط اطراف شما. انتخاب لنز و دیدگاه شما
بدیهی است بر آنچه در پس زمینه قرار دارد تأثیر می گذارد ، اما می توانید بیشتر پیش بروید ، مانند استفاده از درگاه برای قاب
کردن سوژه های خود یا ساخت صندلی ، پله ها و نرده های بخشی از ترکیب.
مهمترین چیز از همه این است که بر روی تعامل بین خود و افراد خود کار کنید و از دینامیک گروه استفاده کنید ، کار با جفت های
واضح و گروه ها در جمع بزرگتر. مدل های حرفه ای می دانند که چگونه می توانند نمایش دهند ، اما اکثر افراد شما احساس
ناخوشایندی می کنند ، بنابراین کارهایی را که می خواهید انجام دهید توضیح دهید.
مهمتر از همه ، فعالیتی را برای آنها پیدا کنید تا هر چقدر احمقانه باشند ، یخ ها را بشکنند و عبارات عالی به دست آورند ...
برای صفحات رسمی ، بهتر است دوربین خود را روی سه پایه قرار دهید و از یک ریموت از راه دور استفاده کنید. این فقط برای
کاهش خطر لرزش دوربین نیست ، بلکه مجموعه ای از عکس ها را ثابت نگه می دارد و می توانید دست های خود را برای
هدایت سوژه های خود و حرکت به سمت جلو نگه دارید.
ما دوربین را در حالت اولویت دیافراگم قرار می دهیم ، سپس دیافراگم لنز را روی f / 11 قرار می دهیم. ما با لنزهای 18-200
میلی متری از عقب عکس می گیریم تا بتوانیم آنچه در پس زمینه است را کنترل کنیم و چشم انداز بهتری را برای پرتره ها تولید
کنیم.
وقتی افراد را در یک خط ایستاده اید ، بلندترین را در وسط و کوتاهترین آن را در قسمت بیرونی قرار دهید. این تفاوت ایجاد می
کند ، حتی هنگامی که موضوعات شما قد مشابهی دارند. چند لحظه را سپری کنید تا همه افراد با فاصله مناسب در یک نظم
صحیح قرار بگیرند تا خط صاف شود.
برای عکس های کمتر رسمی می خواهید از دوربین دستی استفاده کنید ، بنابراین برای جلوگیری از لرزش دوربین ، تنظیمات را
تغییر دهید. از ویژگی Auto ISO خود برای تنظیم حداکثر ISO مورد نظر برای رفتن استفاده کنید و حداقل سرعت شاتر مورد نظر
برای استفاده - 1/125 ثانیه در اینجا خوب است.
لازم نیست همه چیز را از ارتفاع سر شلیک کنید. ما دیواری پیدا کردیم که بتواند در آن بایستد ، که یک منظره غیرمعمول برای
این عکس به ما می داد و ما به یک لنز فوق العاده با زاویه دید 10-24 میلی متر سوئیچ کردیم تا جلوه ای چشم انداز اغراق آمیز
و یک ترکیب برجسته تر ایجاد کنیم.
با عکس هایی با زاویه دید عریض ، باید به پشت زمینه دقت کنید ، زیرا تعداد بیشتری از آن در قاب ظاهر می شود. چند دقیقه
طول کشید تا این شات را قاب بندی کنیم تا یک پیش زمینه مخلوط از آن خارج شود و مطمئن شوید که نشانه "نگه داشتن
چمن" فقط در پشت گروه قابل مشاهده است.
فلاش پشت سر هم می تواند به خصوص در شرایط کسل کننده تغییر بزرگی ایجاد کند. موضوعات شما را درخشان می کند و به
آنها کمک می کند تا در برابر پس زمینه ایستادگی کنند. فلاش داخلی دوربین ممکن است تمام موارد مورد نیاز شما باشد ، اما
یک فلاش خارجی به شما قدرت و کنترل بیشتری در جهت شما می بخشد.
و در آخر اینکه ، کافی نیست که به سوژه های خود بگویید یک دوربین نگاه کنند و بگویند "پنیر!" اکثر مردم با اندکی تشویق و
راهنمایی می کنند. ترفند کلاسیک "پریدن در هوا در همان زمان" درخشان با مجریان طبیعی مانند این
کار می کند.