سبد خرید 0

آموزش عکاسی از حیات وحش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 3 دی 1398 در ساعت 23 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آموزش  عکاسی از حیات وحش

در این آموزش عمیق عکاسی از حیات وحش ، ما تعدادی از بهترین مطالبی را که تا به امروز در مورد عکاسی از حیوانات وحشی

منتشر کرده ایم ، قرار داده ایم. بیشتر اطلاعات توسط خود من (رابرت اندرسن) تهیه شده است ، اما چند نکته اضافی توسط

سایر اعضای تیم با استعداد PL مانند تام راد به اشتراک گذاشته شده است. به جای ایجاد مقالات جداگانه در هر مبحث ، فکر

کردیم که ایده خوبی است که همه چیز را به صورت قطعه ای تکمیل کنیم ، تا خوانندگان ما بتوانند بهترین نتیجه را از آن بگیرند و

فرصتی برای پیگیری مطالب در یک پیشرفت منطقی دارند. این آموزش کاری در دست اقدام است و ما در آینده به بخش های

بیشتری اضافه خواهیم کرد ، بنابراین حتما آن را در مرورگر خود علامت گذاری کنید!

1) اهمیت نور


امیدوارم همه بدانند "ساعت طلایی" چیست ، اما اگر با این اصطلاح آشنایی نداشته باشید ، اولین ساعت نور صبح و آخرین

ساعت نور در پایان روز است. دلایل زیادی وجود دارد که ساعت طلایی زمان بسیار خوبی برای عکس گرفتن است ، اما سه دلیل

که می خواهم به آنها اشاره کنم ، میزان نور آن ، نور پراکنده نرم تولید شده و ارتفاع خورشید نسبت به موضوع است. بیایید با

یک نمونه نمونه ای که در زمان نور طلایی صبح گرفته شده است شروع کنیم و خصوصیات جادویی نور تولید شده را به شما

نشان می دهیم.


اگر از نزدیک به عکس نگاه کنید می بینید که این پرنده به زیبایی روشن شده است و حتی نور آن را از پایین نیز روشن کرده

است ، تقریباً گویی که من یک بازتاب طلایی را روی آن نگه می دارم. همچنین هیچ مکان در معرض قرار گرفتن در جایی نیست ،

با این حال این پرنده دارای سر و دم سفید مانند والدین عقاب بالغ بالغ نیست ، جایی که این اهمیت بیشتری پیدا می کرد و

راحت تر در معرض دید قرار می گرفت. آنچه می خواهم در مورد ساعت طلایی بگویم این است که نور صبح و عصر نرمتر و به

اندازه خشن نیست ، بنابراین هنگام شلیک حیوانات سخت در معرض استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید. همچنین به دلیل

اینکه خورشید در این زمان کم در آسمان است ، موضوع را به طور یکنواخت تر روشن می کند و درجه حرارت زیبایی به نور می

بخشد.

 

نکات حیات وحش 

نکته اصلی در مورد ساعت طلایی ، در خود ساعت نیست ، بلکه این است که چراغ اول و آخر ابزار قدرتمندی هستند و نور

خشن از خورشید ظهر می تواند به راحتی عکسی را خراب کند که در غیر این صورت ممکن است خیره کننده باشد. آفتاب ظهر

همچنین سایه های بسیار قوی ایجاد می کند که می تواند یک عکس را به دلیل مناطق تاریک ایجاد شده در خود حیوان (به

عنوان مثال از مورچه ها و غیره) تا سایه های تیره و قوی روی زمین خراب کند. عکس های مقایسه ای که در بالا نشان داده

شده است ، هیچ سایه ای قوی ندارند ، زیرا هر دو در نور اولیه عکاسی شده اند. تفاوت لحن به این دلیل است که عکس سمت

چپ در نور اول عکاسی مطلق عکس گرفته شده است ، در حالی که عکس سمت راست تقریباً 45 دقیقه بعد ، اما هنوز هم نور

صبح نرم است. شما می توانید استدلال کنید که کدام نور / عکس را ترجیح می دهید ، زیرا من نیز در سمت راست عکس را

دوست دارم؛ آنها دو عکس بسیار متفاوت از یک پرنده هستند. نکته این است که نور در چگونگی ظاهر شدن عکس حائز اهمیت

است و باید در نظر بگیرید که هنگام عکسبرداری ، سخت است که یک خورشید ظهر خشن عالی به نظر برسید.


2) هوا


همسرم ایستگاه هواشناسی در حال پیاده روی است. او تمام وقت آب و هوا را بررسی می کند و این عالی است ، اما اجازه

ندهید که فکر می کنید هوا چگونه خواهد بود ، تصمیم خود را برای بیرون رفتن و شلیک تصمیم بگیرید. من فکر کرده ام که بیشتر

اوقات هوا مهم نیست و دقیق تر ، هوا می تواند دوست شما باشد. عکاسی از گوزن / گوزن / گوزن و حیوانات بزرگ دیگر غالباً

بیشتر اوقات در یک روز باران بهتر انجام می شود. با این حال ، شلیک پرندگان یا داشتن آسمان در تصویر وقتی اینطور است که

زمستان از آب در اوردن است ، می تواند نتایج وحشتناکی به پایان برساند. از اینکه از یک باران یا برف باران بترکید ، نترسید ،

هرگز هرگز نمی دانید که می خواهید تا زمانی که می خواهید بدست آورید. روز بعد از طوفان بزرگ ، نور / آسمان شگفت انگیزی

را دیده ام. همیشه آماده باشید - هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد.

 

امکان موجود در عکسهای خیس

من در واقع ترجیح می دهم از عکسهای مرطوب برای جلب حیوانات یا مرجع استفاده کنم زیرا نشان می دهد که موها و خزها

واقعاً روی کدام حیوان چگونه جریان می یابد. برای من ، تمام این اضافات کوچک به داستان عکس اضافه می کنند و آن را جالب

تر می کنند.

این عکس بعدی نشان می دهد که چگونه من عکس های گوزن هایم را ترجیح می دهم با سایه های زیبا ، حتی سبک و بدون

سایه های خشن روی گوزن ها نگاه کنند. از آنجا که یک روز نیمه پوشیده است ، هوا مناسب برای عکاسی گوزن است. من در

بین درختان قرار گرفته ام و یک روز آفتابی روشن می تواند عکس هایی بسیار متضاد با مناطقی از سایه های قوی و برجسته

های برجسته ایجاد کند که سخت ، اما زیبا نیستند غیرممکن نیست. بزرگترین دلیلی که من برای این نوع حیوانات روزهای

پوشیده از عشق را دوست دارم ، این است که هیچ سایه ای از مورچه ها وجود ندارد که یک عکس خوب را خراب کند. پیدا کردن

یک گوزن بزرگ به اندازه کافی سخت است ، پیدا کردن یک گوزن بزرگ و داشتن عکس های ترسناک به دلیل یک روز آفتابی

روشن می تواند یک فرد بالغ را گریه کند.


بیشتر تجربه من در مورد گوزن شمالی در کشور من (NH) که در آن زمان آنها را تعقیب می کنم ، این است که شما معمولاً در

اکثر اوقات صبحگاهی یا اواخر عصر ، هنگام فعال بودن ، آنها را پیدا می کنید. عکس زیر آفتابی در مقابل باران را برای شما

مقایسه خواهد کرد.


آفتابی در یک نمونه باران

من سعی کردم از تقریباً در همان زمان سال ، دو عکس را انتخاب کنم ، همان تنظیمات و موضوعات مشابه. مهم نیست که کدام

عکس را بیشتر دوست دارید - این یک انتخاب شخصی است. فقط از انتخابهای سبک خود آگاه باشید. برای من سمت چپ

عکسی است که من ترجیح می دهم و اینجا چیزهایی است که من در مورد آن دوست دارم: پس زمینه لذت بخش تر به نظر

می رسد ، گوزن به طور یکنواخت روشن می شود ، هیچ سایه ای از دکلره ، هیچ تغییری در نورپردازی و سایه های درخت

سخت ایجاد نمی کند. شما همیشه نمی توانید چراغ را انتخاب کنید ، احتمالاً سفر خود را از قبل رزرو کرده اید و یک بار آنجا

هستید. شما فقط باید با آنچه به شما داده می شود مقابله کنید. ما بر اساس آب و هوا گزینه های موضوعی را انتخاب خواهیم

کرد مثلاً در منطقه گرند تتون / یلوستون قرار داریم و یک روز آفتابی روشن خواهد بود ، ممکن است تصمیم بگیریم که در ابتدا نور

گوزن بزنیم و سپس نور را خشن تر کنیم. ، یا ما سه روز ناامید کننده آب داریم و همه حیوانات دیگر را کنار خواهیم گذاشت و روی

گوزن یا گلی متمرکز می شویم ، زیرا ترجیح می دهیم کسانی را بدون سایه شلیک کنیم. ترجیحاً ، باران روشن ، شرایط نور

شگفت انگیز برای عکاسی از حیات وحش است که در آن هیچ مکان دیدنی با نمایش آسمان وجود ندارد - اگر تنها در آن آسانی

باشد.

مرحله نور خشن

قبل از اینکه هوا را خاموش کنم ، دوباره متذکر می شوم که حیوانات مرطوب بارانی نسبت به حیوانات خشک بسیار متفاوت

است. آنها بافت بیشتری به خز خود دارند و همچنین ، محیط به طور طبیعی اشباع تر به نظر می رسد و روحیه بیشتری را ایجاد

می کند. من دوست ندارم که به گونه ای ریخته شود که باران به عکس تبدیل شود. بیشتر یک لکه برقی سبک و یا درست بعد

از باران ، زمان مناسبی برای جستجوی فرصت ها است. این عکس بعدی از آلاسکا است و درخشنده است ، اما به بافتی که به

خرس ها اضافه می کند نگاه کنید و همچنین حرکتی که از لکه های آب از پنجه توله ها منتقل می شود را ببینید. در آخر ، نگاه

کنید که سبزی ها چقدر اشباع هستند و به عنوان یک جایزه اضافی ، هیچ ابر حشره ای که به دلیل باران در اطراف خرس ها در

حال پرواز است وجود ندارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()