نحوه عکاسی پرتره
ما در حال ادامه ی سری آموزش خود از برخی از بهترین عکاسان در کلرادو هستیم و این بار مفتخریم که ماریو ماسیتی را بازی
کنیم که بدون شک یکی از موفق ترین عکاسان دبیرستانی دبیرستان در کشور ، نه فقط کلرادو است. در این مقاله ، ماریو به
عکاسی ارشد دبیرستانی توجه خواهد کرد و تکنیک ، سبک ، دنده خود را به اشتراک می گذارد و توصیه های صوتی را برای
عکاسان مشتاق ارائه می دهد. امیدواریم که از خواندن این مقاله و یادگیری او لذت ببرید.
من کی هستم؟ نام من ماریو ماسیتتی است - من عکاس 25 ساله ای هستم که اهل دنور ، کالیفرنیا هستم و در زمینه پرتره
های ارشد دبیرستان تخصص دارم. این مقاله به سمت عکاس حرفه ای آماتور که می خواهد بازار ارشد دبیرستان (HS) خود را
خرد کند ، هدف گرفته شده است. اگر در حال تبدیل شدن به یک عکاس تمام وقت هستید ، بدون شک این قطعه را مفید
خواهید دید. اگر در حال حاضر یک عکاس حرفه ای هستید ، امیدوارم که کمی یا دو مورد جالب نیز پیدا کنید.
1) بررسی اجمالی از سبک ، نور و چرخ دنده من
از آنجا که سبک و کار من بسیار ساده است ، من ارزش جدیدی را بر روی جدیدترین و بهترین تجهیزات عکاسی قرار نمی دهم.
بیشتر اوقات ، نه اینکه عکاسان مشتاق از انتخاب دنده من کمی ناامید شوند. من حدس می زنم که من به هیچ یک از بیماری
هایی که اغلب عکاسان را مبتلا می کند آلوده نیستم . با این گفته ، دنده من به شرح زیر است:
کارهای ارشد من در HS نشانه های قابل توجهی از کارهای ویراستاری / تجاری می گیرد. این بدان معناست که من تأکید زیادی
بر نور تمیز / غیر مزاحم ، ترکیب ساده ، بیان / احساسات جذاب می کنم ، با اندکی تلقی از یک احساس سینمایی. من به
دلایل زیادی عاشق روشنایی هستم ، اما یکی از بهترین دلایل این است که نورپردازی یکی از بهترین تفاوت های بینایی بین یک
آماتور و حرفه ای است . وقتی می خواهید برخی از نمونه کارهای من را در اینجا پیمایش کنید ، می توانید در چگونگی استفاده
از نور به روش های مختلف حس کنید و در عین حال بسیاری از عناصر منسجم را از تصویر به تصویر دیگر حفظ می کنید.
1.1) شعله آفتاب
من عاشق شعله آفتاب هستم. من فکر می کنم این یک نگاه غریبانه به تصاویر ایجاد می کند که می تواند احساس سورئالیسم
ایجاد کند و در عین حال به اندازه کافی واقعی احساس کند. شعله ور شدن خورشید جذاب است زیرا دستیابی به آن بسیار
آسان است ، اما رسیدن به آن بسیار سخت است. من عاشق تلاش مستمر برای بهتر شدن هستم.
1.2) بازتاب دهنده پر کنید
یک ظاهر نرم و زیبا با سایه های حداقل برای همه بسیار عالی به نظر می رسد. من اغلب وقتی این حرکت را انجام می دهم /
حرکت / راه رفتن / چرخش را انجام می دهم همانطور که دوست دارم برای درام نور از راه خارج شود تا تصویر نهایی من متمرکز
شود.
1.3) نور مصنوعی
من عاشق نور مصنوعی هستم ، و بیشتر به نظر می رسم که از نظر درجه طبیعی طبیعی باشد.
1.4) قوانین نقض
بعضی اوقات جالب ترین عکسها یا بعضی از موارد دلخواه شخصی من عکسهایی هستند که قوانین خراب می شوند. بنابراین به
نوعی ، من دوست دارم هنگام شلیک کردن "آشفتگی شوم" برای یافتن راه های جدید برای ایجاد چیزهای مختلف.
چند مورد وجود دارد که طی 5-10 سال آینده اجتناب ناپذیر هستند. دوربین ها بهتر می شوند. لنزها بهتر خواهند شد (البته نه
سریع). پردازش بهتر می شود. اما نور در همین مسیر نیست. بنابراین اگر مزیت شما پردازش (عمل مرسوم ، مد روز ، بافت و
غیره) است ، جایگزین شما خواهد شد. اگر مزیت شما داشتن یک دوربین خوب است ، پس فناوری جایگزین شما خواهد شد.
با این حال ، اگر مزیت شما نور زیبایی باشد - جذاب ، جالب ، نور تماشایی - این چیزی است که فناوری به راحتی جایگزین آن
نمی شود و شما قبلاً مزیتی ایجاد کرده اید. با پیشرفت سریع عکاسی ، این مهمتر از همیشه است.
2) ایجاد جدایی در یک بازار اشباع
نظر مشترک این است که صنعت عکاسی اشباع شده است. من مخالفم اگر همه کارها را متفاوت انجام دهید ، بازار شما
اشباع نشده است. مفهوم ساده درست است؟ وقتی عکاسی را شروع کردم ، دریافتم که عکاسی اصلی بسیار اشباع است.
یک عکاس معمولی HS را می توان به شرح زیر توصیف کرد: فروش دیجیتال ، تیراندازی با اعتماد 70-200 ، مقابل دیوار آجری ،
لباس های تحریک آمیز ، همه با نوعی از بافت فتوشاپ مهر و موم شده است. به نوعی ، این بازار کاملاً اشباع است.
برای ایجاد ارزش و تمایز ، جواب ساده این است که مشخص کنید بازار شما چه کاری انجام می دهد و برعکس آن را انجام می
دهید. برای من این به معنای فروش چاپ های هنری زیبا ، تیراندازی با لنزهای خلاق مانند 35 و 50L ، ایجاد پویای پویا و استفاده
از نور الهام بخش از تجارت / سرمقاله پاک است. از آنجا که من HS Seniors را شلیک می کنم ، مشتری و مشتری من مشترک
این هستند که می خواهیم متفاوت باشند. اگر در حال عکسبرداری از پرتره های سنتی Royalty از غیر متعارف بودم در لیست
من زیاد نبود.
3) تخصصی شوید!
احساس می کنم مقالات و کتاب های زیادی وجود دارد که در مورد مزایای تخصص صحبت می کنند و آنها بسیار قدرتمندتر از
چیزی هستند که باید بگویم. با این گفته ، آسانتر است که با یک بازار کوچکتر شروع کنیم و بعد از آماده شدن گسترش دهیم.
من فقط زن HS Seniors شلیک می کنم (و حتی این توضیحات در مقایسه با مشتری واقعی من بسیار کلی است). 90٪ از
درآمد من از این طریق حاصل می شود ، و خیلی واضح است (وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و غیره) که این همه
چیزی است که من شلیک می کنم. این را نمی توان گفت که یک عکاس نمی تواند در تعداد معدودی از مناطق متخصص شود ،
اما بگذارید این گسترش طبیعی باشد.
این کمک می کند که در مورد عکسبرداری پرشور باشید. من روانشناسی و فشارهای اجتماعی را که دانشجویان HS از آن عبور
می کنند تحسین می کنم ، و رسیدن به یک تجربه مثبت برای آنها علی رغم تنش های معمولی ، در نهایت به همین دلیل
است که من عاشق کاری که می کنم انجام می دهم.
4) اهمیت یک برند (با اشاره به بازاریابی)
من بیشتر از اکثر مردم عاشق برند سازی هستم. من فقط عاشق برندینگ نیستم بلکه مفهوم آن را دوست دارم. من عاشق
تأثیر و قدرت آن هستم. و من دوست دارم که لایه های مختلف زیادی برای مارک تجاری فراتر از وضوح تصویری وجود دارد. من در
حالی که با طراح خود در ساخت نام تجاری خود کار کردم ، توانستم نام تجاری خود را برای خودم و شغل خود تعریف کنم. با
وجود برندسازی مجدد من بیش از 3 سال پیش ، من عاشق این موضوع هستم که هنوز هم چقدر مرتبط است.
علاوه بر این تحویل آشکار که مشتریان من (عکاسی / تصاویر / محصولات) دریافت می کنند ، من همچنین در طول جلسه یک
تجربه اساسی ایجاد می کنم. انتقال آن بسیار سخت است اما این یک کالای مهم از برند من است. با وجود بسیاری از عکاسان
که جلسات خود را "واقعاً سرگرم کننده" توصیف می کردند ، می دانستم که باید کاری به طرز چشمگیری بهتر انجام دهم (یا
حداقل حداقل به طور چشمگیری متفاوت).
جواب فوری یک قطعه بازاریابی ویدیویی بود. جلسات من دارای حرکات زیادی ، خندیدن زیاد و تعامل زیاد است. علاوه بر این ، از
آنجا که من با چنین لنزهای کوتاه کار می کنم ، یک ویدیو پویایی یک شلیک را به خوبی نشان می دهد ، زیرا من با موضوع خود
در این نزدیکی هستم. من برای صحبت در مورد اهدافم با فیلمبردار بسیار با استعداد مایکل ساسر نشسته ام ، و ما یک قطعه
خارق العاده خلق کردیم که واقعاً برای مشتریانم آنچه را که شاخه های من درمورد آن است ، بیان می کنیم. نه تنها این ، بلکه
این فیلم جنبه های بسیاری از نام تجاری من را در بر می گیرد که می خواستم آنرا منتقل کنم.
همانطور که در مورد تلاشهای بازاریابی و تبلیغات خود تصمیم می گیرید ، وسایل واسطه ای را برای شما پیدا کنید. برای یک
تیرانداز باکس استودیویی که Pose A ، Pose B و Pose C را نشان می دهد - فیلم پشت صحنه بی معنی نیست. هیچ تعامل ،
علاقه و علاقه ای وجود ندارد و ممکن است خیلی خوب علیه شما کار کند.
یک انسجام وجود دارد که در اعماق من رانده می شود. این ایده سادگی و تمرکز است. من یاد گرفته ام که این مسئله را
پذیرفته باشم نه اینکه آن را برطرف کنم. کار من ، برندینگ من ، بازاریابی من و حتی خودم به عنوان یک شخص (نحوه لباس
پوشیدن ، آنچه رانندگی می کنم ، جایی که زندگی می کنم و موارد دیگر) این ایده اصلی را در بر می گیرد. این ایده در نهایت به
مشتری های من تحویل داده می شود. هیچ گونه سردرگمی در مورد اینکه من کی هستم ، چرا من کاری را که می کنم انجام
می دهم یا چگونه این کار را انجام می دهم. بنابراین از نام تجاری داخلی خود در آغوش بگیرید و اجازه دهید تا از هنر ، تجارت و
بازاریابی شما تأثیر بگذارد.
5) سرانجام
آنچه را می خواهید انجام دهید و بقیه را فراموش کنید. نترسید که مقابل دانه بروید و اشتباه کنید. از پول درآوردن نترسید. و لذت
ببر. عکاس بودن بیشتر مربوط به سفر است و نه مقصد.
شاید مقاله «نحوه جلوگیری از این اشتباه عکاسی در سفر» برای شما مفید باشد. کلیک کنید.